Pamiętasz, gdy w styczniu tworzyłeś plany firmowe na 2020? Pewnie były ambitne i wymagały sporego wysiłku. A potem przyszedł luty i pierwsze informacje o pandemii. Po tygodniach walki z wirusem już wiadomo, że zmieniło się wszystko – sytuacja na rynku, formy kontaktu z klientem, a – dla niektórych – nawet możliwości prowadzenia samej działalności. A to oznacza, że potrzebujesz nowych pomysłów na to, jak działać w zmienionej rzeczywistości biznesowej.
Sprzedawanie nigdy nie było łatwym zajęciem. Handlowcy od zawsze spotykali się z odmowami klientów, brakiem zainteresowania albo atakiem na cenę. Jednak w świecie po przejściu pandemii sprzedaż będzie jeszcze trudniejsza, bo większość branż i firm mocno odczuje jej negatywne skutki. Już teraz mówi się o skurczeniu polskiej gospodarki, a to oznacza, że klienci będą ostrożniej dokonywać zakupów.
Zastanów się czy Ty albo Twoi handlowcy:
? będziecie potrafili sobie poradzić z nową, trudniejszą rzeczywistością?
? utrzymacie wyniki sprzedaży na satysfakcjonującym poziomie?
? będziecie umieli w pełni wirtualnie sprzedawać?
? znajdziecie sposób na podtrzymanie albo rozwijanie działań sprzedażowych?
Masz wątpliwości? Mogę Ci pomóc przygotować się do nowych wyzwań.
Skoro będziemy wirtualnie sprzedawać i obsługiwać klientów, to równie dobrze możemy uczyć się tych umiejętności w wirtualnej sali szkoleniowej. Dobrze przygotowane szkolenie online to doskonała alternatywa dla stacjonarnych warsztatów.
Wirtualne szkolenie sprzedażowe zorganizowane są w następujący sposób:
? szkolenie prowadzone jest “na żywo” – uczestnicy spotykają się z trenerem w wirtualnej sali szkoleniowej
? uczestnik bierze aktywny udział w szkoleniu – może zadawać pytania, rozwiązywać zadania i omawiać wyniki ćwiczeń
? uczestnik otrzymuje materiały, które może wydrukować i na nich pracować w trakcie zajęć
? szkolenie ułożone jest w krótkie lekcje przedzielone przerwami, dzięki temu uczestnicy mają czas, aby odpocząć i przemyśleć omawiane zagadnienia
W zależności od potrzeb możesz skorzystać z następujących rozwiązań:
? Szkolenia indywidualne – na sali szkoleniowej jesteśmy tylko my: Ty, ja i Twoje wyzwanie sprzedażowe. Temat i termin szkolenia ustalimy indywidualnie. Szczegóły znajdziesz tutaj.
? Szkolenia otwarte – razem z Tobą w szkoleniu bierze udział kilka innych osób. Tematy i terminy szkoleń znajdziesz tutaj.
Na bieżąco odbywają się szkolenia z technik sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, telemarketingu i prospectingu.
? Szkolenia dedykowane – na sali szkoleniowej są wyłącznie handlowcy z Twojej firmy. Temat, harmonogram, termin i wycenę szkolenia ustalimy indywidualnie. W temacie organizacji takiego szkolenia napisz do mnie: biuro@grupa-kreatywna.pl.
Szukasz wskazówek jak lepiej i więcej sprzedawać? Pobierz e-booki, dzięki którym opanujesz najlepsze praktyki sprzedażowe od zaraz.