Moduł 1: Teoria i praktyka wystąpień publicznych
- wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej – jak komunikuje się współczesny człowiek
- wystąpienia publiczne – perspektywa słuchacza: czego oczekujemy od prelegenta
- wystąpienia publiczne – perspektywa mówcy: wyzwania, którym trzeba sprostać
- 4 komponenty (warstwy) wystąpienia publicznego:
- komponent werbalny
- komponent wokalny
- komponent wizualny
- komponent audiowizualny
Moduł 2: Komponent werbalny wystąpienia
- tworzenie interesujących przemówień według schematu Berta Deckera:
- kompozycja wystąpienia
- techniki pozwalające opanować przemówienie
- znaczenie i dobór słów (żargon, użycie metafory, żartu i anegdot)
Moduł 3: Komponent wokalny wystąpienia
- modulacja głosu
- praca nad dykcją i głosem
Moduł 4: Komponent wizualny wystąpienia
- komunikacja niewerbalna (gesty, zaplanowany ruch sceniczny)
- ubiór jako element wzmacniający lub osłabiający mówcę
Moduł 5: Komponent audiowizualny wystąpienia
- reguła Guy’a Kawasaki w budowaniu prezentacji, czyli jak wspierać swoją wypowiedź za pomocą wyświetlanego obrazu (stosowanie multimediów w wystąpieniu publicznym)
- jak wykorzystać możliwości, które daje Power Point do prowadzenia interesujących prezentacji
Moduł 6: Help Desk prezentera
- wychodzenie z trudnych sytuacji
- praca ze stresem prezentera
- praca z niepożądanymi emocjami/ zachowaniami publiczności
Miejsce szkolenia dedykowanego dla Twojej firmy: do ustalenia
Termin szkolenia dedykowanego dla Twojej firmy: do ustalenia
Cena szkolenia dedykowanego: uzależniona jest od szczegółowych ustaleń z Tobą – zdzwońmy się, aby porozmawiać o detalach
Szkolenia otwarte z tego tematu: brak