Każde nasze szkolenie z telemarketingu jest inne, bo uzależnione jest od tego, co i w jaki sposób sprzedaje firma, która korzysta z naszych usług. Poniżej znajdziesz przykład szkolenia b2b, które zrealizowaliśmy dla jednego z naszych klientów.
Nasz klient: firma zajmująca się projektowaniem stron WWW, pozycjonowaniem i płatną reklamą w Google. Wyzwaniem dla sprzedawców była niska skuteczność wychodzących działań sprzedażowych (telefon i e-mail).
Zaproponowane rozwiązanie: warsztat poświęcony rozmowom telefonicznym typu cold calling, dodatkowo sprzedawcy przeszli szkolenie z pisania cold maili i budowania sieci kontaktów na LinkedIn.
Efekt naszej współpracy z klientem: opracowanie schematu pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem (zimny telefon + mail), po jego wdrożeniu odnotowano 7,5% wzrost wysyłki dedykowanych ofert.
Program szkolenia, który zrealizowaliśmy w ramach tego projektu:
- przegotowanie do pierwszej rozmowy telefonicznej – co sprzedawca musi wiedzieć i przewidzieć zanim wykona połączenie
- „czy nie jest Pan zainteresowany zakupem…” – typowe błędy telemarketerów, które zniechęcają ludzi do pierwszej rozmowy
- pierwsza rozmowa telefoniczna („zimny telefon”) z potencjalnym klientem – co i jak mówić, aby zainteresować rozmówcę tematem – ogólny schemat rozmowy + przykłady z różnych branż
- badanie potrzeb zakupowych klienta – popularny błąd w telemarketingu
- pierwszy e-mail po „zimnym telefonie” – co i jak warto napisać, aby maksymalizować szanse na przykucie uwagi klienta
- specyfika cold mailingu – co odróżnia ten rodzaj kontaktu via mail od zwykłego spamu
- jak, z poziomu handlowca, wykorzystać cold mailing do generowania okazji sprzedażowych – przykłady maili, sekwencje działań na etapie przygotowania i wysyłki
- social selling – jak handlowiec może budować własną sieć wirtualnych kontaktów, by pozyskiwać rzeczywiste zlecenia
Zastanawiasz się nad zorganizowaniem szkolenia z telemarketingu w Twojej firmie? Oto kilka ważnych informacji:
- zakres merytoryczny szkolenia przygotujemy zgodnie z Twoimi oczekiwaniami i potrzebami
- szkolenie odbędzie się w siedzibie Twojej firmy lub innym dogodnym miejscu
- szkolenie odbędzie się w wybranym przez Ciebie terminie
- cena szkolenia sprzedażowego uzależniona jest od szczegółowych ustaleń – skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o detalach
Decydując się na to szkolenie możesz skorzystać z preferencyjnych warunków, ponieważ nasze szkolenia są wpisane do Bazy Usług Rozwojowych. Firmy z województwa śląskiego mogą skorzystać z dofinansowania do planowanego szkolenia. Wysokość dofinansowania to nawet 80% wartości projektu szkoleniowego. W ten sposób mogą być sfinansowane usługi rozwojowe o wartości nawet do 7,5 tysiąca na 1 pracownika.
Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie dla handlowców MISTRZ TELEMARKETINGU (POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW):
- wzrost przychodów dzięki zwiększonej sprzedaży (po wdrożeniu rozwiązań prezentowanych na szkoleniu)
- poprawa efektywności działań prospectingowych
- poprawa wizerunku firmy wśród potencjalnych klientów
- wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu
Korzyści dla uczestnika szkolenia z telemarketingu:
- poznanie technik sprzedażowych, które realnie podniosą skuteczność podejmowanych działań prospectingowych
- wyeliminowanie typowych błędów popełnianych przez sprzedawców na etapie inicjowania kontaktu
- wzmocnienie pewności siebie w kontakcie z klientem