fbpx

MISTRZ TELEMARKETINGU

SZKOLENIE, W TRAKCIE KTÓREGO DOWIESZ SIĘ, JAK DOTRZEĆ DO POTENCJALNEGO KLIENTA

(1 lub 2 dniowe szkolenie dla handlowców)

MISTRZ TELEMARKETINGU to szkolenie dla handlowców, którzy:

  • Zajmują się pozyskiwaniem nowych klientów biznesowych i miewają problemy z przebiciem się do osób decyzyjnych
  • Chcą dowiedzieć się jak skuteczne prowadzić działania telemarketingowe na rynku B2B – są ciekawi co powiedzieć klientowi, aby ten nie rzucił słuchawką
  • Powinni opanować inne, niż tylko telemarketing, metody docierania do potencjalnych klientów – cold mailing, SMS i chat to skuteczne narzędzia przy pierwszym kontakcie
  • Chcą nauczyć się zarządzać procesem systematycznego generowania nowych leadów

To o Tobie? Albo o Twoich współpracownikach? Czytaj dalej!

Prospecting i telemarketing – szkolenie referencyjne

  • Każde nasze szkolenie z telemarketingu jest inne, bo uzależnione jest od tego, co i w jaki sposób sprzedaje firma, która korzysta z naszych usług. Poniżej znajdziesz przykład szkolenia b2b, które zrealizowaliśmy dla jednego z naszych klientów.

    Nasz klient: firma zajmująca się projektowaniem stron WWW, pozycjonowaniem i płatną reklamą w Google. Wyzwaniem dla sprzedawców była niska skuteczność wychodzących działań sprzedażowych (telefon i e-mail).

    Zaproponowane rozwiązanie: warsztat poświęcony rozmowom telefonicznym typu cold calling, dodatkowo sprzedawcy przeszli szkolenie z pisania cold maili i budowania sieci kontaktów na LinkedIn.

    Efekt naszej współpracy z klientem: opracowanie schematu pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem (zimny telefon + mail), po jego wdrożeniu odnotowano 7,5% wzrost wysyłki dedykowanych ofert.

     

    Program szkolenia, który zrealizowaliśmy w ramach tego projektu:

    • przegotowanie do pierwszej rozmowy telefonicznej – co sprzedawca musi wiedzieć i przewidzieć zanim wykona połączenie
    • „czy nie jest Pan zainteresowany zakupem…” – typowe błędy telemarketerów, które zniechęcają ludzi do pierwszej rozmowy
    • pierwsza rozmowa telefoniczna („zimny telefon”) z potencjalnym klientem  – co i jak mówić, aby zainteresować rozmówcę tematem – ogólny schemat rozmowy + przykłady z różnych branż
    • badanie potrzeb zakupowych klienta – popularny błąd w telemarketingu
    • pierwszy e-mail po „zimnym telefonie” – co i jak warto napisać, aby maksymalizować szanse na przykucie uwagi klienta
    • specyfika cold mailingu – co odróżnia ten rodzaj kontaktu via mail od zwykłego spamu
    • jak, z poziomu handlowca, wykorzystać cold mailing do generowania okazji sprzedażowych – przykłady maili, sekwencje działań na etapie przygotowania i wysyłki
    • social selling – jak handlowiec może budować własną sieć wirtualnych kontaktów, by pozyskiwać rzeczywiste zlecenia

     

    Zastanawiasz się nad zorganizowaniem szkolenia z telemarketingu w Twojej firmie? Oto kilka ważnych informacji:

    • zakres merytoryczny szkolenia przygotujemy zgodnie z Twoimi oczekiwaniami i potrzebami
    • szkolenie odbędzie się w siedzibie Twojej firmy lub innym dogodnym miejscu
    • szkolenie odbędzie się w wybranym przez Ciebie terminie
    • cena szkolenia sprzedażowego uzależniona jest od szczegółowych ustaleń – skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o detalach

     

    Decydując się na to szkolenie możesz skorzystać z preferencyjnych warunków, ponieważ nasze szkolenia są wpisane do Bazy Usług Rozwojowych. Firmy z województwa śląskiego mogą skorzystać z dofinansowania do planowanego szkolenia. Wysokość dofinansowania to nawet 80% wartości projektu szkoleniowego. W ten sposób mogą być sfinansowane usługi rozwojowe o wartości nawet do 7,5 tysiąca na 1 pracownika.

     

    Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie dla handlowców MISTRZ TELEMARKETINGU (POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW):

    • wzrost przychodów dzięki zwiększonej sprzedaży (po wdrożeniu rozwiązań prezentowanych na szkoleniu)
    • poprawa efektywności działań prospectingowych
    • poprawa wizerunku firmy wśród potencjalnych klientów
    • wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu

     

    Korzyści dla uczestnika szkolenia z telemarketingu:

    • poznanie technik sprzedażowych, które realnie podniosą skuteczność podejmowanych działań prospectingowych
    • wyeliminowanie typowych błędów popełnianych przez sprzedawców na etapie inicjowania kontaktu
    • wzmocnienie pewności siebie w kontakcie z klientem

Szkolenie handlowe dla 1 lub 2 osób? Sprawdź SPS!

dowiedz się więcej

Wygląda ciekawie? Zapytaj o wycenę tego szkolenia.

napisz lub zadzwoń

lub sprawdź inne szkolenia dla handlowców:

AS SPRZEDAŻY B2B

Nowoczesne techniki sprzedaży B2B

czytaj dalej

AS SPRZEDAŻY B2C

Nowoczesne techniki sprzedaży B2C

czytaj dalej

E-PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie online

czytaj dalej

KLIENT NASZ FAN

Profesjonalna obsługa klienta

czytaj dalej

NEGOCJATOR PLUS

Negocjacje sprzedażowe dla handlowców

czytaj dalej

PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie stacjonarnym

czytaj dalej

Szkoła
Profesjonalnej
Sprzedaży

Szukasz wskazówek jak lepiej i więcej sprzedawać? Pobierz e-booki, dzięki którym opanujesz najlepsze praktyki sprzedażowe od zaraz.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}