Moduł 1: Podstawowe techniki sprzedaży w sklepie stacjonarnym
- Pierwsze minuty w sklepie – czyli, co robić, aby nie wypłoszyć klienta
- Słabe i silne zagajenie rozmowy z klientem
- Odkrywanie potrzeb zakupowych
- Zasady prezentacji produktu – jak mówić o produkcie, aby wzmacniać u klienta chęć posiadania go
- O gustach się nie dyskutuje ale czasem trzeba – jak zrobić to dobrze
- Mechanizm kotwiczenia dosprzedaży kolejnych produktów
- Cross selling i up selling – techniki pozwalające podnieść wartość paragonu
Moduł 2: Praca z obiekcjami
- Mechanizm finalizacji wstępnej
- Obiekcje dotyczące naszego produktu – inne niż cena
- Obiekcje dotyczące naszego produktu – ceny
- Obiekcje dotyczące oferty innego producenta
- Obiekcje dotyczące zakupu w innym sklepie stacjonarnym
Moduł 3: Finalizacja rozmowy sprzedażowej
- Jak zaprowadzić klienta do kasy
- Jak zaprosić klienta do programu lojalnościowego/ ponownego zakupu
Moduł 4: Trudna sytuacja w relacjach z klientem
- Źródła i dynamika trudnej sytuacji na linii klient – firma
- Dobre praktyki w zakresie pracy z klientem wzburzonym (POPO, Zdarta Płyta, Poszukiwanie Krytyki, Zamglenie, Asertywne Stawianie Granic)
- Dobre praktyki w zakresie przyjmowania uzasadnionych i nieuzasadnionych reklamacji
- Prawa klienta – aspekt prawny sytuacji reklamacyjnej
- Negocjacje, jako sposób wyjścia z trudnej sytuacji
Moduł 5: Przestrzeń sklepowa i ekspozycja, która pomaga sprzedawać – kluczowe rekomendacje merchandisingu
Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie PARAGON XXL (SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA W SKLEPIE STACJONARNYM):
- Wzrost sprzedaży dzięki lepszej obsłudze klienta
- Wzrost sprzedaży dzięki zastosowaniu odpowiedniej techniki sprzedażowej
- Wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu
Korzyści dla uczestnika szkolenia z obsługi klienta:
- Wzmocnienie poczucia pewności siebie w kontakcie z klientem
- Wzmocnienie uniwersalnych umiejętności komunikacyjnych
Miejsce szkolenia dedykowanego dla Twojej firmy: do ustalenia
Termin szkolenia dedykowanego dla Twojej firmy: do ustalenia
Cena szkolenia dedykowanego: uzależniona jest od szczegółowych ustaleń z Tobą – zdzwońmy się, aby porozmawiać o detalach
Szkolenia otwarte: brak