Moduł 1: Polak na e-zakupach. Wyniki badań nad zachowaniami zakupowymi polskich e-konsumentów
- Kupowanie w sklepach on-line z perspektywy klienta – co ułatwia, a co utrudnia mu e-zakupy
- Zachowania zakupowe w internecie – co i jak kupujemy online (wyniki badań i trendy)?
- Efekt ROPO i źródła informacji – jak wygląda typowy proces dokonywania decyzji zakupowej
Moduł 2: Pozytywne doświadczenia klienta w trakcie e-zakupów
- User experience w procesie sprzedaży – o co należy dbać, aby minimalizować ryzyko porzucenia koszyka
- Co robią sklepy online, aby wzmacniać pozytywne doświadczenia klienta i budować jego lojalność – analiza przypadków
Moduł 3: Tekst i korespondencja w procesie e-sprzedaży
- Perswazyjny opis produktu – technika sprzedaży, która silnie motywuje klienta do zakupu
- Profesjonalne odpisywanie na zapytania klientów – jak korespondować z klientem, aby zwiększać szanse na finalizację sprzedaży
- Obsługa klienta i sprzedaż poprzez chat – wyzwania i zagrożenia
- Dobre praktyki w zakresie prowadzenia korespondencji elektronicznej w sklepach on-line
Moduł 4: Rozmowa telefoniczna w procesie e-sprzedaży
- Obsługa klienta i sprzedaż poprzez telefon – wyzwania i zagrożenia
- Schemat rozmowy telefonicznej – jak rozmawiać, aby zwiększać szanse na finalizację sprzedaży
Moduł 5: Trudne sytuacje w relacjach z klientem
- Prawa e-konsumenta w świetle przepisów prawa
- Obowiązki sprzedawcy w kanale e-commerce
- Psychologiczny aspekt trudnej sytuacji na linii klient – sklep online
- Dobre praktyki w zakresie rozmów z klientami wzburzonymi i składającymi reklamacje
Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie E-PARAGON XXL (SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA W SKLEPIE ONLINE):
- Wzrost sprzedaży dzięki lepszej obsłudze klienta (telefonicznej i mailowej)
- Wyższa konwersja dzięki lepszym opisom produktów
- Wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu
Korzyści dla uczestnika szkolenia z obsługi klienta internetowego:
- Wzmocnienie poczucia pewności siebie w zakresie opracowywania materiałów sprzedażowych
- Wzmocnienie uniwersalnych umiejętności komunikacyjnych
- Wzmocnienie poczucia pewności siebie w kontakcie z klientem
Miejsce szkolenia dedykowanego dla Twojej firmy: do ustalenia
Termin szkolenia dedykowanego dla Twojej firmy: do ustalenia
Cena szkolenia dedykowanego: uzależniona jest od szczegółowych ustaleń z Tobą – zdzwońmy się, aby porozmawiać o detalach
Szkolenia otwarte: brak