To o Tobie? Albo o Twoich współpracownikach? Czytaj dalej!
Każde nasze szkolenie z obsługi klienta jest inne, bo uzależnione jest od tego, w jaki sposób nasz klient świadczy swoje usługi i z jakimi wyzwaniami musi sobie radzić. Poniżej znajdziesz przykład szkolenia, które zrealizowaliśmy dla jednego z naszych klientów.
Nasz klient: lokalna firma telekomunikacyjna, dostarczająca klientom TV, Internet i telefonię. Pracownicy biura obsługi klienta mieli kłopot z obsługą zdenerwowanych klientów, którzy dzwonili by wypowiedzieć umowę.
Zaproponowane rozwiązanie: szkolenie skoncentrowane na radzeniu sobie z trudnym klientem oraz z prowadzenia rozmów, których celem było utrzymanie klienta.
Efekt naszej współpracy z klientem: 30 dni po szkoleniu większość konsultantów oceniło, że lepiej radzi sobie w sytuacjach, które były przepracowywane w trakcie szkolenia.
Program szkolenia, który zrealizowaliśmy w ramach tego projektu:
Zastanawiasz się nad zorganizowaniem szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta w Twojej firmie? Oto kilka ważnych informacji:
Decydując się na to szkolenie możesz skorzystać z preferencyjnych warunków, ponieważ nasze szkolenia są wpisane do Bazy Usług Rozwojowych. Firmy z województwa śląskiego mogą skorzystać z dofinansowania do planowanego szkolenia. Wysokość dofinansowania to nawet 80% wartości projektu szkoleniowego. W ten sposób mogą być sfinansowane usługi rozwojowe o wartości nawet do 7,5 tysiąca na 1 pracownika.
Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie KLIENT NASZ FAN (PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA):
Korzyści dla uczestnika szkolenia z obsługi klienta:
Szukasz wskazówek jak lepiej i więcej sprzedawać? Pobierz e-booki, dzięki którym opanujesz najlepsze praktyki sprzedażowe od zaraz.