Zdolność firmy do osiągania wyznaczonych celów sprzedażowych jest ściśle związana z wiedzą, która jest w jej posiadaniu oraz określonymi zachowaniami poszczególnych pracowników – zarówno menedżerów, jak i sprzedawców. Umiejętność tę można rozwinąć poprzez stały trening oraz transfer innowacji. W takim procesie ekspert wchodzi w rolę „trenera wewnętrznego” i dzięki stałej współpracy pomaga organizacji osiągnąć wyższy poziom.
Usługa skierowana jest do firm, które chcą podnieść efektywność swoich działań sprzedażowych. Dzięki zróżnicowanej formie współpracy z ekspertem zewnętrznym (badania, doradztwo, szkolenia i coaching) możliwe jest wypracowanie trwałych rozwiązań, które przyniosą założone rezultaty biznesowe. Nasza współpraca zwykle trwa ok. 3 miesięcy i obejmuje następujący zakres prac:
Szukasz wskazówek jak lepiej i więcej sprzedawać? Pobierz e-booki, dzięki którym opanujesz najlepsze praktyki sprzedażowe od zaraz.