Moduł 1: Rozwój zawodowy pracownika
- Poziomy zaangażowania pracownika i dynamika zmian w tym obszarze. Psychologia motywacji – motywatory i killerzy zaangażowania, teoria motywacji (dwuczynnikowa teoria Herzberga)
- Etapy rozwoju kompetencji zawodowych pracownika. Możliwości przełożonego w zakresie rozwijania potencjału pracownika (zachowania dyrektywne i wspierające menedżera)
Moduł 2: Ocenianie rezultatów pracy
- Najczęściej popełniane błędy w ocenie pracy podwładnego
- Mechanizm angażowania pracownika w proces oceny własnej pracy – szanse i zagrożenia
Moduł 3: Rodzaje rozmów/ narzędzi rozwojowych
- Narzędzia okazjonalne (spontaniczne): udzielanie informacji zwrotnej, udzielanie reprymendy udzielenie pochwały, drabinka interwencji – rekomendacje i wytyczne dotyczące stosowania takich rozmów
- Narzędzia zaplanowane: coaching menedżerski, rozmowa okresowa, roczna rozmowa podsumowująca – rekomendacje i wytyczne dotyczące stosowania takich rozmów
Moduł 4: „Narzędziownik” menedżera – trenera
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie rozmowy rozwojowej: kontratak pracownika, brak zaangażowania pracownika
- Kompetencje interpersonalne menedżera – trenera: jasne wyrażanie oczekiwań, komunikat Ja/ komunikat Ty, aktywne słuchanie i parafeazowanie, zadawanie pytań, budowanie mostów – siła pozytywnych komunikatów, klaryfikacja sedna problemu, nieprecyzyjne określenia i generalizacje, asertywne odmawianie

Miejsce szkolenia dedykowanego dla Twojej firmy: do ustalenia
Termin szkolenia dedykowanego dla Twojej firmy: do ustalenia
Cena szkolenia dedykowanego: uzależniona jest od szczegółowych ustaleń z Tobą – zdzwońmy się, aby porozmawiać o detalach
Szkolenia otwarte z tego tematu: brak